Jullov

- Postat den 2011-12-20 ♥ klockan 18:05:28
Ja, nu har jag med fått börja mitt jullov. Startade det med en tripp till solariet för att sedan gå inom Amie o snacka lite ;) Nu har jag även sovit i 2 timmar för att jag är så trött :D

Blev lite paff när jag insåg att jag blev brun efter 15 min i solariet, var väl säkert för att Veronica var med och värmde med sin glädje hahaha ;)

När bert kommer hem med Tejpen så ska jag slå in den näst sista julklappen hihi :D

Nu: HUNGRING!

Postat av: Lina

Gillar blogg designen verkligen, skit snygg. :)



Och glöm inte att jag kanske säger till Linus att slå in sig i ett paket och ringa på din dörr ;) haha

2011-12-20 @ 21:36:19
Blogg/Hemsida: http://lillanliljedal.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0