God kväll!

- Postat den 2011-12-08 ♥ klockan 20:27:32
Gud va jag är frösen nu, skitkallt ute ju!

Iallafall så hade vi bad idag i skolan och vi hade livräddning - tror jag klarade mig på en VG-nivå där iallafall ;) Efter skolan drog jag till Näsum för att rida lite på Cream.


Hade inte planerat något speciellt men då stod där 1 cavaletti bom & ett litet hinder på 40 cm i paddocken vilket vi tog några skutt över - OCH JÄVLAR VILKA ÄLGA-KLIV hahhha! Jag var nog inte riktigt med i sprången heller ;)


Ska bli kul att träna lite hoppning till våren sen på honom, för han var pigg på hinderna och han kan nog det dära innerst inne :D

För övrigt i uppvärmningen så gick han samlad i skritten hela tiden och delvis i traven - Det går bra nu, kompis det går bra nu. HAHA.


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0