Are you false?

- Postat den 2011-12-12 ♥ klockan 21:09:03

I detta tillfället handlar det inte om att någon är äkta eller falsk, det handlar om vilket stort misstag man gjort, och nu tagit reda på hur jävla fel man haft förut utan att ens veta ett skit. Hur mycket crap man snackat bakom ryggen helt i onödan på en människa som aldrig gjort någonting fel.

Ska säga EN sak, denna människa är en av de snällaste, roligaste och sötaste människor jag träffat på länge och det är inget fel från MIN sida att tycka såhär bara för jag har haft totalt jävla fel förut. Folk kan ändra sig, det har du själv sagt förut - remember?

Ska även säga att jag är så trött på en del människor i min omgivning att jag håller på att dö. Det bästa med APUn har varit att slippa en del människor i skolan som man måste stå ut med dag in & dag ut. Helgerna är en befrielse

Klart det finns folk som är trötta på mig med, och som snackar skit om mig med, men jag orkar inte bry mig om det längre. Jag har brytt mig för mycket om vad andra tycker i mitt liv och pallar inte med det längre. Jag kör mitt race.

Bry dig inte om vad JAG gör i MITT liv, eller vilka JAG umgås med. Du borde mer bry dig om vad DU gör och vilka människor DU umgås med - blir enklare så än att försöka hålla koll på oss båda ;)

If people are trying to bring you down, it only means that you're above them.

Postat av: elin

Sv: ja självklart jag ska göra det :) Men klickade nyss hem ett par john whitaker ridbyxor i rött, men kommer skriva en utvärdering på dem :)

2011-12-12 @ 21:33:43
Blogg/Hemsida: http://proride.blogg.se/
Postat av: elin

sv: ja självklart kan du få det.

För att få hästen ner på tygeln hänger det mycket på om hästen är musklad i rygg och rumpa. Den måste kunna bära upp sig. Mitt tips till dig är att både tömköra och longera med inspänning lite då och då. Klättra mycket, då får hästen mer muskler.

2011-12-12 @ 21:51:57
Blogg/Hemsida: http://proride.blogg.se/
Postat av: elin

sv: haha ja det stämmer, min mamma umgås med Saras mamma. Jag ska börja träna alicia med lite :)

2011-12-12 @ 22:14:44
Blogg/Hemsida: http://proride.blogg.se/
Postat av: Lina

Helt rätt Tina !

2011-12-12 @ 23:38:46
Blogg/Hemsida: http://Http://lillanliljedal.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0