Säkerhetsväst

- Postat den 2011-08-14 ♥ klockan 14:00:00
Jag letar efter säkerhetsväst, eller jag har gjort det ett tag nu? Men hittar inte någon jag direkt vill ha... Här är 3 stycken jag helst skulle vilja ha, men som jag har lite funderingar över:

1. Säkerhetsväst med block Beta III från Chevalridsport, 1150 :-

Är den lätt att bära?
Är den mycket rörlig och följsam?

2. Säkerhetsväst Vuxen Steeds från Hööks, 899 :-

Är den lätt att bära?

3. S-väst Safe ride DL från Börjes, 645 :-

Går den LÅNGT ner om rumpan? kanske lite för långt?
Är den klumpig?

Så svara gärna på mina frågor om du har någon av dessa västar, det uppskattas :D

Postat av: Jonna

Inte för jag har någon av västarna men komenterar ändå! :D

Tycker den längst upp ser lättast ut, men sen beror det ju på om du vill ha snörning eller kardborre,

dock ser den från börjes för lång ut bak? :O

fast går ju att klippa till om inget annt

2011-08-14 @ 19:54:02
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0