Önskelista!

- Postat den 2011-08-05 ♥ klockan 16:00:00
Ja jag fyller ju faktiskt år snart! Det här önskar jag mig (ligger inte i ordning):

Nikon AF-S DX NIKKOR 55-300mm objektiv till min Nikon D3100 :) Imed jag fotar mycket på avstånd, så tror jag en sånhär hade varit helt ok? :D


All Star Light Leather Hi converse skor, så sjukt snygga - vill ha!


Extern-2.5 Transcend HDD StoreJet 2.5 640GB USB3 Extern hårddisk till alla mina miljoner bilder jag fotar hihi :)


Htc Wildfire mobiltelefon just för att den är så snygg och har riktigt bra funktioner enligt mig själv :)


Och så önskar jag mig ALLTID presentkort på saker hahaha, tycker det är riktigt kul att få :D


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0