Motvind

- Postat den 2011-08-10 ♥ klockan 22:09:00
Känns som för mycket motvind nu. Behöver inte berätta vad för saker det gäller, men det är fan bara motvind... Behöver mina vänner & min pojkvän nu, var är ni? :(

Och sen kommer det upp ännu mer besvär, som vart fan ska jag vara på APU? osv.. Blöh va sugigt alltså, och som ni vet behöver ni inte läsa detta (: Och ni som har massa negativt att säga kan ju bara dra här ifrån, capish?

Ps. Kom på mig själv skriva på min laptop, när jag har ett nytt fristående tangentbord?... smart0 kan jag väl bara säga haha :P

Postat av: Jonna

Finns alltid här för dig min lilla Tinis <3

och det där med Apu plats är du inte ensaom om problemet :/ <3

2011-08-11 @ 11:14:14
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0