Guten morgen

- Postat den 2011-08-13 ♥ klockan 08:51:15
Allt bra med er idag? Själv sitter jag här och dricker kaffe, det är inte så illa trots allt? Fast Cappuccino är ändå godast ;)

Vad händer idag, jo här kommer en liten lista:

Dra upp till stallet & rida en sväng med syster yster på Chess & Shirk

Köra hem & förmodligen äta en macka & byta om för att sedan köra till Jonna/Jonnas stall och rida en sväng på Kristall & Monte och snacka en massa

Äta något från pizzerian, i ridkläder? Jag vet inte. Det får bli som det blir :D

Sedan är det väl kväll? Och då är jag antagligen trött hahaha. Men jag kommer såklart att blogga ;) Men det blir en liten "häst dag" idag känner jag :D


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0