Chock

- Postat den 2011-08-31 ♥ klockan 22:00:00
Fick en liten chock idag, typ nervöst sammanbrott eller liknande.. Jag vet inte. Allt började snurra & jag började skaka. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud och så mycket som skulle behövt falla på plats..

Nu har jag iallafall en APU plats
Men jag skulle vilja ha en häst att träna med. På foder. Men eftersom mina föräldrar är så jävla envisa så vet nte hur jag ska ta mig till.

Dom tvekar på:
Har jag tiden?
Har jag pengarna?
Har jag tid till skola / körkort

Jag svarar:
Jag har all tid i världen. Nu har vi apu & börjar 10, då kan jag ta utsläpp på morgon & kanske ett pass i paddocken?
Jag tjänar så det räcker i månaden och har räknat att det kommer räcka
Jag kommer ha tid på kvällen till att plugga på grejer, då jag ändå inte kan plugga mer än 1 timme för då får huvudet fnatt.

So whats the problem? :) Mina föräldrar.

Så det är nog det enda problemet just nu. Därför mår jag som ett ashål =)


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0