Mardröm

- Postat den 2011-04-20 ♥ klockan 06:10:48
Här sitter jag uppe i min ensamhet och kan inte sova. Vaknade vid 5 tiden av att jag drömde att det blixtrade som F*N ute och att min ena katt var ute i detta oväder... Jag var så rädd, och när jag öppnade dörren så stod katten där med avhuggt bakben av blixten :(

Det roliga är att jag har ingen katt. Och jag har fått tre stötar av stängslet inom ett lopp av en vecka - kanske därför jag drömmer om blixtar? Jag börjar kanske bli elektrisk? ;)

Glöm inte: veckans blogg

Postat av: San

Sv: tack! Kul med lite ny färg ibland..

Fin blogg!!

Drömmer du också en massa? jag drömmer jämt, konstiga saker :p haha

2011-04-20 @ 10:14:13
Blogg/Hemsida: http://sanz.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahahah, det roliga var inte att du drömde om blixtar, utan att du drömde om en katt du inte har :D

2011-04-20 @ 11:17:06
Blogg/Hemsida: http://jennypetronella.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0