Hiss & Diss

- Postat den 2011-04-11 ♥ klockan 22:23:13
Ny kategori: Hiss & Diss ;) Vad tyx om det? Kommentera gärna vad ni tycker om mina åsikter :)


* Vårvädret som sakta men säkert kikar sig fram, det är så himla skönt att kunna gå runt i vårjacka och att rida utan tjocka vinterkläder & underställ på sig!

* Chess Valley, denna häst är så underbar så han är på min hissa lista hihi :D




* DEVOTE.SE! Jag verkligen hatar devote - inte för att jag har provat blogga där ifrån utan att datorer laddar i hundra år innan man kommer in på någons devote blogg - DET SUGER...



* Det ska regna och bli storm imorgon? Det vill jag ju verkligen inte - vårvädret ska ju stanna tycker jag! :(

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar om sexiga underkläder ;)

2011-04-12 @ 02:48:51
Blogg/Hemsida: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

2011-04-12 @ 03:15:01
Blogg/Hemsida: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0